رزرو شده

رزرو شده

رزرو شده

رزرو شده

عاشقا خیز که امد بهاران


بازکن پنجره را
و ببین پر زدن بلبل باغ
که شده مست زبوی خوش و جان بخش بهار
وبکش با نفسی تند و عمیق
بوی عطر گل یاس
وببین مرغک آزرده عشق
که حزین بود و نزار
با شکوفایی گلهای بهار
شده سرمست غرور
دیگر آن سوزش سرمای زمستان
نخورد بر بدن سبز درخت
یا که شلّاق خزان
نکند غنچه گل را پرپر
بازکن پنجره را
پرکن از رایحه و عطر بهار
ریه خسته ز سوز و سرما
و ببین در همه جا
فرشی از سبزه وگل پهن شده ست
تک درختی که زسرما بدنش می لرزید
جامه سبز به تن کرده
تنش گرم شده ست
پولکی را که سپید است و قشنگ
یا که زرد است و بنفش
دست خیّاط زمان
روی این جامه سبز
دانه دانه زده با زیبایی
گوییا فصل بهار
کرده بر پیکر این تازه عروس
تورخوش رنگ و سپید
از لطافت چو حریر

این بهار هم گذرا است
سال دیگر شاید
نتواند بگشاید« جاوید »
باز این پنجره را

نظرات 8 + ارسال نظر
***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام
این نوروز باستانی رو بهت تبریک میگم...امیدوارم سالی پر از شادی و خنده داشته باشی و همیشه عاشق باشی...
بهار با بهار به روز شده.منتظرت هستم.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهـــــــــــار

سلام
سال خوشی داشته باشی
در مورد عشق که هستم ولی نه اون چیزی که شما از عشق برداشت می کنید
بهتون سر خواهم زد
به ایمد دیدار

ساینا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام و تبریک سال نو !!!
این روزها مدام از طرف دوستان قدیم می شنیدم که جریان وبلاگ ام چیه؟ مگه به کسی سپردم ؟
کنجکاو شدم و یه سری به اینجا زدم و دیدم که بله وبلاگ ام به دست شما رزرو شده راستی من خودم را معرفی نکردم .من صاحب قبلی این خونه بودم و از چکاوک تنها خیلی خاطره دارم !
خوب عیب نداره مبارکت باشه !!!
و
موفق باشی

سلام و یه تبریک خاص
اره چند وقتی میشه که رزروش کردمه البته اولا چیزی ننوشته بودم ولی بعدها تصمیم گرفتم که یه چیزی بنویسم تا وبلاگ زیادم لخت نباشه
این خانه هنوزم خانه شماست و ما مهمون چند وقته این خانه هستیم
به امید دیدار

ساینا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

محمد عزیز دوباره سلام
من اول یه عذر خواهی میکنم بابت اینکه زود قضاوت کردم
الان وبلاگ خودت بودم و البته نظرات پست قبلی را هم چک کردم و تازه فهمیدم چه لطفی داشتی
گر چه من تصمیمی واسه دوباره سازی این وبلاگ نداشتم و ندارم ! اما ادب حکم میکنه که ازت تشکر کنم ...

موفق باشی

سلام عزیز
خواهش می کنم لازم نیست و اشکال نداره
لطف نبود وظیفه بود
یادم میاد قول دادی دوباره برگردی و دوباره بنویسی البهت بعد از کنکور یادت که هست این وبلاگم حقوقش برا شما محفوظه هر وقت خواستی دو دستس تقدیم می کنیم
در هر حال ما هنوز در انتظار برگشت تو هستیم چه با این وبلاگ چه با یکی دیگه
در پناه حق
سال خوشی داشته باشی

رژانو شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ http://satrha.persianblog.ir

سلام
سال نو مبارک
نگفتی صاحب قبلی اینجا کجاس؟؟؟/

سلام
سال نو شمام تبریک
صاحب قبلی فکر کنم خونه خودشون باشه البته اگه مسافرت نرفته باشه
به امید دیدار

رژانو شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

ببخشید جوابمو گرفتم
اما شما با ساینا نسبتی داری؟؟؟/
اگه میبینینش سلام منو بهش برسون
ممنونم
بای

خواهش می کنم
خیر
اگه دیدم چشم
خواهش می کنم
به امید دیدار

آدم عجیب شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://ajibb.blogfa.com

عید را تبریک نمی گویم

تبریک نمیگویم چون به نظرم اولین شرط برای داشتن هر عیدی داشتن آزادی است .

پس به امید آزادی .

من شعر کار می کنم . شاید هم تا حالا به وبلاگم آمده باشی . باز هم بیا . آپم .
پایدار باشی .

هر طور که راحت هستی همون طور باش
و ازادی مقصود شما از ازادی کدوم ازادیست ؟
در پناه حق

نایب پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://cepenta.blogfa.com

زیبا ترین خط منحنی جهان لبخندیه که بی اراده رو لبهای یه دوست نقش می بنده وقتی که می فهمه به یادشی

سال خوبی داشته باشیjavascript:void(0);
javascript:void(0);

مهناز جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.ziggy.blogsky.com/

سلام ....
ببخشید شما ؟؟؟؟؟
معذرت می خواهم رسم ادب این که من خودم رو معرفی کنم ..من مهنازم ..همسایه وبی شما ..البته شما نه اگه اشتباه نکنم ساینا
نمی دونم دقیقا چه خبر ...داشتم لینک دونیم رو گردگیری می کردم ..اسم یه وب دیگه رو زدم این باز شد ..انگار تازه اومدید ؟
بهر حال خوش اومدید خوشحال می شم بیاین سری به من و زیگی وبم بزنین ..و بگین چه کار کنم ..یکم گیجم هنوز
اینم یه دسته گل وبم (گل گل گل گل گل )تقدیم ...عیدتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد